Мэтай праекта з’яўляецца ўклад лепшых намаганняў універсітэтаў ЕС і краін-партнёраў да задачы па мадэрнізацыі сістэмы вышэйшай юрыдычнай адукацыі ў Беларусі і Украіне ў адпаведнасці з прынцыпамі Балонскага працэсу.
Агульная мэта складаецца ў тым, каб зрабіць комплексную, заснаваную на правах падрыхтоўку крымінальнаму правасуддзю шляхам стварэння спецыялізаваных магістарскіх праграм для будучых суддзяў, пракурораў і следчых.
Адукацыйная парадыгма праекта CRIMHUM будуецца вакол падрыхтоўкі спецыяліста як асобы, якая з’яўляецца суб’ектам рэалізацыі ўласнай стратэгіі прафесійнага станаўлення і развіцця. Мадэрнізацыя магістарскіх праграм будзе спрыяць наступным напрамкам самавызначэння:
Я – Чалавек
Я – Юрыст
Я – Прафесіянал
Я – Даследчык
Такі падыход азначае, што тэтраэдр блокаў кампетэнцый, якімі будуць валодаць удзельнікі гэтых магістарскіх праграм, складаецца з чатырох адукацыйных кампанентаў адукацыйных і кваліфікацыйных праграм узроўню магістра і, адпаведна, утрымлівае:
агульныя кампетэнцыі ("Я – Чалавек")
спецыяльныя (прафесійныя) кампетэнцыі ("Я – Юрыст")
спецыялізаваныя кампетэнцыі ("Я – Прафесійная асоба", напрыклад, "Я – суддзя, Я – пракурор, Я – следчы")
даследчыя кампетэнцыі на ўзроўні магістра ("Я – Даследчык").